Часті питання

До бронювання

Ви можете ознайомитись з нашими умовами за цим посиланням.
Ми маємо офіси по всій Болгарії: аеропорт Софія, аеропорт Варна, аеропорт Бургас (наші офіси розташовані в залі прибуття терміналів). Top Rent A Car також має офісиу у містах Софія, Пловдів, Варна та Бургас, а також сезонні офіси на Сонячному Березі, Золотих Пісках, Обзорі та Созополі. Повну інформацію про наші офіси можна знайти у розділі контакти.
Міські офіси компанії працюють з 08:30 до 18:30 без вихідних, а в аеропортах з 08:30 до 19:00. Наш офіс в Софії працює 24/7.
Ви можете перевірити години роботи обраного вами офісу тут. Офіси в аеропортах можуть обслуговувати клієнтів цiлодобово.
При бронюванні для міст Варна, Бургас, Пловдів у період часу з 19:01 до 08:29 та для міста Софія у період часу з 21:01 до 08:29 у ціну включено «Збір за пізнє обслуговування» (Late service fee).
Зверніть увагу, що якщо при початковому бронюванні час отримання та/або повернення автомобіля відрізняється від вищезазначених діапазонів, а згодом час змінюється та потрапляє у вищезазначені діапазони, стягується додатковий «Збір за пізнє обслуговування» 24 євро з урахуванням ПДВ за кожну здачу та/або приймання автомобіля.
Top Rent A Car пропонує доставку в будь-який готель або будь-яку адресу в Болгарії, за попереднім запитом і за додаткову плату. Може стягуватися плата за доставку, яка автоматично розраховується в процесі бронювання.
Повернення в офіс, відмінний від того, де ви орендували автомобіль, називається «Оренда в один бік». Залежно від відстані з Вас буде стягуватися додаткова плата, яка розраховується автоматично в процесі бронювання. Ознайомтеся з нашими умовами оренди для отримання додаткової інформації.
Якщо ви оберете пункт прокату/повернення, відмінний від офісу Top Rent A Car, вам буде стягуватися плата за доставку, яка автоматично розраховується в процесі бронювання.
Top Rent A Car пропонує можливість відвідати сусідні країни на орендованому автомобілі за попереднім запитом та схваленням (Греція, Македонія, Сербія, Румунія та європейська частина Туреччини + Стамбул). Адміністративний збір стягується залежно від класу автомобіля, що орендується. Зазначений адміністративний збір призначено для відвідування однієї з перерахованих країн. За кожну додаткову країну клієнт оплачує додаткову комісію у розмірі 50% від комісії за першу. Депозит подвоюється. Після схвалення вам необхідно надіслати паспорт/посвідчення особи та посвідчення водія не менше ніж за 3 робочі дні до початку оренди. Більше інформації, будь ласка, прочитайте тут.
Мінімальний вік 21 рік, водій повинен мати стаж водія не менше 1 року. Орендарі віком від 21 до 23 років сплачують збір «Молодий водій» та подвійну заставу. Можуть застосовуватися обмеження. Щоб отримати додаткову інформацію, будь ласка, прочитайте тут.
Обмежень щодо пробігу орендованого автомобіля немає.
Автомобіль надається з повним баком і має бути повернутий повним. При поверненні з відсутнім паливом клієнт оплачує недостатнє паливо, а також адміністративний збір, за винятком випадків, коли попередньо сплачено збір «Предоплата палива» (Додаткову інформацію можна знайти тут). Ми рекомендуємо вам переважно використовувати АЗС відомих мереж, таких як OMV, Shell, Petrol та ЛУКОЙЛ.
При бронюванні через наш сайт ви можете вибрати один із 2-х варіантів: часткова або повна передоплата. Ми гарантуємо Вам бронювання бажаного автомобіля лише за умови внесення передоплати. Якщо ви не вносите попередню оплату, ви не гарантуєте резервацiю автомобіля.
При оренді автомобіля необхідно залишити заставу кредитною карткою (Visa або MasterCard), яка випущена на ім'я водія. Сума депозиту не знімається з Вашого рахунку, а лише блокується! Після закінчення оренди розблокується. Депозит варіюється від 200 до 4200 € залежно від класу. Депозит за дебетовою карткою дозволяється лише в разі придбання додаткового покриття Top Protection. Обмеження можуть стосуватися окремих класів автомобілів.
У вартість входить віньєтка - проїзд територією Республіки Болгарії. При виїзді за кордон усі збори сплачує орендар.
Ви можете керувати правами, виданими в іншій країні. У вас повинні бути дійсні особисті документи: паспорт/посвідчення особи, посвідчення водія. Якщо у вас є посвідчення водія, видане НЕ державою-членом Європейської економічної зони (ЄЕЗ) або Швейцарської Конфедерації, ви повинні надати міжнародне посвідчення водія або легалізований переклад оригіналу (оригінальне посвідчення водія так само завжди повинно бути надано) і заповнити декларацію на місці в нашому офісі при оренді. Міжнародне посвідчення водія можна подати і отримати онлайн на цій сторінці.
Автомобілі Top Rent a Car обладнані для їзди у зимових умовах. При бронюванні безпосередньо на сайті Top Rent A Car або в офісі компанії, плата за зимове спорядження не стягується. Тільки ланцюги протиковзання оплачуються додатково за бажанням.

Процес бронювання

Постійні клієнти Top Rent A Car отримують додаткову знижку в залежності від кількості бронювань, які вони зробили. Знижка є доповненням до онлайн-знижки. Докладніше про нашу програму MyTop читайте на цій сторінці.
Ви можете зробити замовлення за національним телефоном +359 700 89 050 / +359 890 170 170.
Ми рекомендуємо бронювати щонайменше за 7 днів до дати оренди. Якщо ви хочете забронювати з сьогоднішнього дня на завтра (менш ніж за 24 години), будь ласка, зателефонуйте за номером +359 700 89 050 / +359 890 170 170.
Промокод дозволяє отримати додаткову знижку вiд вартості орендованого автомобіля на певні періоди. При введенні його в поле промокоду автоматично нараховується знижка від вартості оренди автомобіля.
Слідкуйте за поточними кампаніями з промокодами на Facebook сторінці, блозі і шляхом абонемента на наш email бюлетень.
Більшість автомобілів, представлених на нашому сайті, гарантовано мають конкретну марку, модель та рік випуску. У випадках, коли на конкретний автомобіль немає гарантії, ми пропонуємо аналогічні автомобілі того самого класу. Це означає, що в класі пропонується кілька автомобілів різних моделей та марок, але з однаковими параметрами (кількість дверей, коробка передач тощо).
Страхування громадянської вiдповiдальностi. Страхування CDW та TP також входить у стандартну комплектацію. Докладніше про страхування читайте на сторінці наших умов.
Різниця залежить від ваги та віку дітей (9-18 кг, 15-36 кг). Ви можете побачити фотографії різних дитячих сидінь на третьому етапі процесу бронювання.
За кожного додаткового водія стягується плата. Забороняється керувати автомобілем особам, які не вказані в договорі оренди.
У процесі бронювання ви можете заявити, що бажаєте відвідати іншу країну, вказавши країну в коментарях. Необхідні такі документи: дані паспорта/посвідчення особи та посвідчення водія, не пізніше, ніж за 1 робочий день до початку оренди. Ви можете надіслати документи електронною поштою. Ці документи потрібні для оформлення довіреності або грін-карти для виїзду за кордон. Одноразовий адміністративний збір стягується залежно від класу автомобіля, що орендується. Потрібен подвійний депозит.
Способи оплати: кредитна або дебетова картка, банківський переказ та PayPal.
Сайт захищений сертифікатом веб-сервера. Транзакції на сайті захищено 256-бітовим шифруванням Secure Sockets Layer.
Сайт захищений сертифікатом веб-сервера. Транзакції на сайті захищено 256-бітовим шифруванням Secure Sockets Layer.

Після бронювання

Ви автоматично отримаєте електронний лист на вказану вами адресу електронної пошти та пароль для вашого облікового запису MyTop. Протягом 24 годин після відправлення бронювання ви отримаєте лист-підтвердження з посиланням на ваучер.
Так, ви можете запросити рахунок-фактуру заздалегідь, написавши на нашу електронну адресу або зателефонувавши в кол-центр. Також, при оренді автомобіля та оплаті суми у нашому офісі, Вам може бути видано рахунок-фактуру на місці. Рахунки виставляються фізичним та юридичним особам протягом максимум 5 днів після оплати.
Після підтвердження бронювання ми надішлемо лист на вказану вами адресу електронної пошти з підтвердженням та посиланням на ваш ваучер. Ви також можете отримати доступ до свого особистого облікового запису MyTop.
Бажано пред'явити роздрукований ваучер для бронювання автомобіля або трансферу. Для вашої зручності ми також надаємо можливість завантажити ваучер у форматі .pdf та пред'явити його прямо зі свого смартфона або планшета.
В особистому кабінеті ви можете заявити зміни в бронюванні. Увійдіть у MyTop та використовуйте меню «Змінити». У разі зміни броні менш ніж за 72 години до початку оренди в залежності від змін може нараховуватися додаткова плата.
Дати можуть змінитися, але бажано не робити цього в останній момент, щоб ви могли розраховувати на своєчасну відповідь з нашого боку.
Наш офіс у Терміналі 2, зал прибуття відкритий цілодобово та без вихідних та обслуговує лише клієнтів, що прибувають літаком. Якщо ви приземлитесь в Терміналі 1, ми чекатимемо на вас у залі прибуття з табличкою з логотипом нашої компанії, після чого вас безкоштовно доставлять до нашого центрального офісу бiля аеропорту Софії на нашому фірмовому автобусі для заповнення договору та отримання автомобилю.
Так, але підтверджене бронювання може бути скасовано/змінено за 72 години до початку оренди без будь-яких комісій. При скасуванні/зміні бронювання менш ніж за 72 години до початку періоду оренди з клієнта стягується штраф у розмірі 20% вартості бронювання, але не менше ніж за одну добу оренди, а також додатково вартості доставки при скасуванні. / змінi бронювання, менш ніж за 24 години до початку періоду оренди. Додаткові послуги, включені до бронювання, до штрафу не входять.
Наші співробітники стежать за розкладом рейсів, але ви повинні заздалегідь повідомити про зміну.

При отриманні транспортного засобу

Необхідні документи: дійсні права водія, паспорт або посвідчення особи, фізична кредитна картка (Visa або Mastercard) для депозиту на ім'я водія, а також ваш PIN-код.
Ви заповнюєте договір оренди та отримуєте його копію. Ви повинні сплатити повну орендну плату та додаткові витрати, якщо такі є. Рекомендується додати до бронювання Top Protection “Звільнення від відповідальності” або Premium Protection для вашого спокою протягом усієї оренди. Повну передоплату можна внести до початку оренди. Депозит буде авторизовано з вашої кредитної картки (і буде розблоковано після закінчення оренди). Автомобіль перевіряється на наявність пошкоджень. За наявності подряпин та інших ушкоджень вони будуть відзначені в Акті приймання-передачі автомобіля.
Депозит – певна сума грошей, яка блокується при оренді автомобіля. Гроші залишаються заблокованими на вашій карті до закінчення терміну оренди, виступаючи як застава для покриття витрат на ремонт у разі пошкодження або аварії автомобіля. Якщо з автомобілем усе гаразд і він повертається у тому стані, в якому був орендований, сума застави розблокується у повному розмірі. Не застосовується у разі повернення автомобіля з відсутнім паливом/електрикою, із запізненням, брудна машина тощо. У разі придбаної плати "Звільнення від відповідальності" – Top Protection або Premium Protection та наявності поліцейського протоколу або документа про інцидент та дзвінка на наш національний номер +359 700 890 050, ваш депозит буде повернено у повному обсязі, якщо ви виконали загальні умови нашого контракту.
Якщо клієнт спізнюється із поверненням свого автомобіля, з нього стягуватиметься плата. У разі прострочення повернення автомобіля після закінчення терміну договору оренди, з клієнта стягується наступна плата: до 1 години – стягується одноразова плата (ET) відповідно до періоду: Період 1 (01.05-30.09) – 70,41 BGN / 36 €, Період 2 (01.10-30.04) – 35,20 BGN / 18 €; від 1 до 4 годин – ET + 1 день оренди + додаткова плата; з 4 ранку до півночі - ET + 2 дні оренди + додаткова плата; більше 24 годин - кожен наступний день: ET + 2 дні оренди + додаткова плата
Ні, палити у машині категорично заборонено. У разі виявлення паління стягується плата.
Перевезення тварин в автомобілі допускається лише якщо вони знаходяться у спеціально обладнаних клітках (сумка-переноска).

Під час прокату

При оренді автомобіля Орендар зобов'язаний залишити заставу кредитною карткою (Visa або Mastercard), яка випущена на його ім'я. Банківська картка має бути дійсна як мінімум до закінчення оренди. Застава дійсна протягом 25 днів після початку оренди. Якщо термін оренди перевищує 25 днів, клієнт має відвідати найближчий офіс компанії до 25-го дня, щоб залишити нову заставу за автомобіль або внести нову заставу через лінк, наданий Орендодавцем.
У разі ДТП необхідно зателефонувати за контактним телефоном, зазначеним у договорі оренди, а також за номером 112, щоб повідомити компетентні органи (Поліцію).
Заміна шин проводиться за рахунок орендаря.
За пошкодження шин та дисків, ковпаків та скла може нараховуватися додаткова плата. Якщо у вас є Top Protection “Звільнення від відповідальності”, ваша відповідальність буде в обмеженому розмірі. Якщо у вас є “Premium Protection” з вас не стягуватиметься додаткова плата. “Top Protection” та “Premium Protection” додаються до бронювання за бажанням клієнта за додаткову плату.
Ви повинні повідомити заздалегідь, що ви хочете продовжити оренду. Оплата за продовження виконуеться в повному обсязі протягом 24 годин з моменту оформлення продовження, але не пізніше часу закінчення строку дії початкового договору. У разі неможливості продовження оренди конкретного автомобіля, через його зайнятість, ми запропонуємо вам альтернативу.
Якщо термін оренди перевищує 25 днів, клієнт має відвідати найближчий офіс компанії до 25-го дня, щоб залишити нову заставу за автомобіль або внести нову заставу через лінк, наданий Орендодавцем.
При оренді автомобіля з довіреністю на виїзд за кордон на термін більше 25 днів, клієнт має повторно сплатити мито за довіреність у повному обсязі та отримати нові документи для виїзду за кордон.
Ціна за всю вашу оренду перераховується, при цьому вартість використаних днів у сплаченій вами добовій ціні оренди автомобіля збільшується на 20% за використаний період, і нараховується додаткова плата у розмірі 3 днів оренди, але не більше ніж вартість оренди за узгоджений термін.
Ви повинні повідомити це негайно. Тарифи на втрачені документи та ключі вказані в офіційному прайс-листі компанії тут.

При поверненні автомобіля

Це можливе лише після підтвердження з боку компанії. Політика компанії наказує, що при поверненні автомобіля він має бути оглянутий на предмет пошкоджень та відсутності палива. За відсутність ключів чи документів стягується додаткова плата.
Автомобіль повинен бути повернутий із чистим салоном та бажано вимитим зовні. Плата стягується за брудний салон, пісок у салоні та багажнику, плями на оббивці.

Після того, як договір оренди закінчився

У день видачi автомобіля сума застави блокується /авторизується/ на вашій кредитній картці, а потім розблокується /анулювання авторизації/, як тільки автомобіль перевіряється при поверненні.
Після отримання повідомлення про відміну авторизації Top Rent A Car не має претензій на цю суму. У разі питань слід звертатися в обслуговуючий банк.
У разі, якщо в період оренди було виявлено порушення Політики конфіденційності, і ми отримали електронний сліп, ви отримаєте електронного листа від Top Rent A Car з детальним поясненням дій, які необхідно зробити для оплати сліпу за порушення. За опрацювання документів стягується адміністративний збір.

Програма лояльності MyTop

При бронюванні автомобіля онлайн ви отримуєте логін та пароль на вказану вами адресу електронної пошти з особистим кабінетом (MyTop). Ви можете створити свій обліковий запис tutaj.
MyTop дозволяє:
1. Накопичувати персональну знижку при кожному наступному бронюванні.
2. Перегляньте історію бронювань.
3. Перегляньте та роздрукуйте ваучер.
4. Запросіть зміни у вашому бронюванні.
5. Введіть свої дані у Top Xpress, щоб скоротити час оформлення документів під час оренди автомобіля (процедура оренди скорочується до 15 хв.)
Протягом 1 робочого дня після бронювання ви отримаєте підтвердження від відділу бронювання, а статус бронювання у вашому обліковому записі зміниться з «Очікується» на «Підтверджено». Після цього ви зможете переглянути та роздрукувати ваучер.
Ваучер бронювання надає повну інформацію про заброньовані послуги. Кожен ваучер має серійний номер та дані клієнта.
1. Увійдіть до свого облікового запису MyTop.
2. Виберіть бронювання, яке потрібно змінити, та натисніть кнопку «Змінити».
3. Опишіть зміни у полі для коментарів.
4. Натисніть кнопку «Надіслати». Ви отримаєте відповідь електронною поштою протягом 24 годин.
1. Увійдіть до свого облікового запису MyTop.
2. Виберіть бронювання, яке потрібно скасувати, та натисніть кнопку «Скасувати».
3. Опишіть причину скасування у полі для коментарів.
4. Натисніть кнопку «Надіслати».
1. Увійдіть до свого облікового запису MyTop.
2. Виберіть «Параметри».
3. Заповніть поля «Поточний пароль», «Новий пароль» та «Повторити».
4. Натисніть кнопку «Зберегти».
Знижка промокоду нараховується незалежно від вашої особистої знижки постійного клієнта MyTop та онлайн-знижки на сайті. Таким чином, накопичена знижка може сягати 40%!
Якщо ви помітили невідповідність між кількістю бронювань, зазначеною у вашому профілі, та фактичною кількістю зроблених бронювань, зв'яжіться з нами.